To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Thursday, September 23, 2010

cinta ta slalu indah

setuju ta sai headline ary nieh?
ahhaax
sye tulih bkn sai ape
tibe2 jew lam pale otak nieh tpikir sai cinta

entry kite ary nieh sai C I N T A
ape mksd cinta sbenarnya???
aku pon tatawu pe sbenar nye cinta tuh
sayang ke?rindu ke?..
yg aku tawu..
cinta tu cm suke at sumone
dah tu mule syg kan dye
n trus bcinta
tapy..
adakah itu maksud cinta yg sbenarnye..

haa..
ape plak mksd cinta sejati??
cinta yg abadi kew?
cinta tu perlu dcari kew..
or bak kte kwn sye
cinta itu umpama rama-rama
makin dkejar makin jauh
ble dbiar ia pasty akan dtg dgn sendiri nye
so...
pade gadis d luar sane 
jgn mengejar cinta
kerna cinta yg sejati 
muncul dgn sendiri nye


aku tatawu ape yg aku nk merepek skunk nieh
tapy yg pasty aku nk cite sai cinta
ske aty la nk bce ke tak ehh
nieh blog aku
:) 

dalam khidupan kita 
tuhan memberikan kita satu peluang untuk kita bjumpa dengan
 orang yang btoi2 myayangi kita
kalu kita leka kita akn khilangan nya bwat selama lamanye
tapy kita ta penah tawu sape org nye
kalu kita sedar ,ta penag sedar
dan ta penah mcuba 
untuk mnilai khadiran nya
mgkin setelah semuanya blalu dan kita da pon khilangan nya masa itu 
bru lah kita sedar khadiran nya ckop
bmkna
tapy mgkin kita ta bpeluang lagi
untuk memlilki diri nya pada saat itu
jadi

pahami lah aty seseorg itu dgn sedalm nya
dan curahkan rase kasih syg pda nya dgn 
seikhlas aty....

take notice yeaa
:)




3 comments:

محمد عزت said...

cinta itu kdg2 menyeronokkan...kdg2 cinta itu menyakitkan hati...tp selalunya cinta tu lebey menyakitkn hati..belum pnah ada cinta dalam kehidupan manusia sepanjang masa bahagia tnpa air mata...INGT TU!!

fifi natasya bt mohd nazlan said...

yeaaahh
btoi tuh
cinta kan ta slalu nye indah
even bcinta 5,6 taun
still gak ade adegan mnangis2 kn
:)

محمد عزت said...

ha tau pn...xda lg dalam sejarah kat dunia ni org bercinta sepanjang masa dia happy n bahagia ngn pasangan dia..sedangkn org yg brkahwin, yg da ikatan sah pn brgaduh...ni plak bru brcinta...bru nk mula org kata msti la lg bnyk halangan...