To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Tuesday, December 28, 2010

entry yang tah pape






kesengalan aku mula terasa...ye ah..aku tgh mghitung hari nieh weh
nk balik JMTI dah..ape laa agak nye result aku..takot laa ase nye..paling mnakotkan tu haa
subjeksubjek electrik
(waaa! tersangat la ulalalalaaa laa weh)
kowank boleyh bayang tak apa aku rase skunk?
tak?..ok..
teruskan...

bosan la plak bile pikir nk balik sane
nanty aku kne ucap papaii to my lovely blog
mmuahxmuah

dahdah..kang dah jauh melalut
anyway..aku nk cakap sai tahun bru
ag 3 ary je en
mood tersangat la teruja
walhal aku mia azam lepas ta gak lepas
ulalalalaa~
tahun 2011 aku arap ade perubahan dalam iri aku ini
doakan aku ea
doa kowank sangat la bmakna


2010
banyak pengalaman yang aku ade masa tahun 2010
ta bleyh d lupakan
kehilangan kawan tersayang
zulhanizam b badrulhisham
(al fatihah)

lepas tu pnerimaan masok aku ke JMTI(japan malaysia tech inst)
thanx yea
nk juge kowank time aku nieh en
arigato!!!

wahwahwah
sedar ta sedar
dah 6 bulan aku bljar at sane
tuptup
cuti sem

sepanjang cuti nieh
bnyk jge la aku muhasabah kan diri
maklumla
sume owg ta sempurna en
aku arap sgt dapat mbangga kan mama n abah aku
risau je dowank at aku
kalu aku kol ngadu pape
musty abah aku ckp
"sabar la kakak..nanty da abes blajar seronok2 laa"
mama aku plak t
ckp
"kakak..ang btoi ka nk jady engineer nieh..mama takot laa..senang ka dpt keja?keje kerajaan ke kak.."
tgk...aku da bleyh hafal dah dialog2 mama n abah aku
tu laa ayatayat dowank suke ckp at aku
hehehe
anyway..
tibetibe ase terharu nak cite
sebak la wehh
tisu pliss!
tak pon sape sape mia bahu
nk pinjam
wuuuuwuuuuwuuuu
insyallah..
bpegang pade prinsip aku
bleyh bjaya
"pengalaman lalu mgajar kita erti kehidupan"
semua yang berlaku
ade sangkut paut nye
fine
senang cite
ade connection uke
relationship yang sangat penting 
cube kowank bayangkan 
kalu laa sume owanh asek berjaya je
ta ke susah
cm tade psaingan
haa
skunk fair laa
ade yg kecundang ade yg bjaya
yg kecundang tu banyakbanyak laa bsabar n terusakn usaha
yg da bjaya tu..jgn la bgga sgt ye

3  dari 5 azam aku tahun nieh
da berjaya!
hehe..tahun 2011 nieh ade la lagi azam azam yang aku nk bwat

UKE!aku sedar
aku telah melalut wehh
maap

No comments: