To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Sunday, December 26, 2010

ho ho ho jalanjalan cuci mata

semalam 25 dec 2010
aku mjejak kaki ke pesta sg nibong
wahwahwahwah
tersangat laa ramai weh
mase aku sampai tu
ehemehem
(mama,nabila,abg amin,abg zainal,abg ad)
tu name2 yg pergi smlm uke
kami sampai dlm pukul 9.10 cmtu laa
nk beli tiket pon
mak aihhhhhhh
ramai laaa
ase da tanak masok je 
tape laa
berkat ksabaran,dpt gak beli tiket
:)
masok la kami berlima
jalanjalan pusingpusing at kedai sume tu
pastu masok at tempat game
wahhhhhh!
crowded sangatsangat!!!!!!
ta suke langsung
tapy tape laaa
aku nk nieh temankan dowank tu haa
geng abang askar
(hahaaha)
hehe
muke excited ooooh
dowank ta penah dtg pesta laa
maklumlaa
owg luar mehh
dowank pon maen laa game yg ade at pesta tu
(erkk..ayat tskema plak)
dah tu abes bosan jalanjalan pusingpusing ag
smpai laaa jmpe gate keluar
haahaha
balik laa woiihh
jam pon dah pkui 11.10 mlm
pastu antar mama n adik aku blik umah
lepas tu
ape lagi
aku follow la dowank g karok at perda tuh
mak aiiih
jiwang btoi dowank nieh
ahahaha
pape pon sore dowank memg power
:)
best sgt
credits for them laaa
time tu dah pukui 2 pagy kowt
ktowang pon kuar dari karok n den singgah bli air
pastu pusingpusing at RnR sg dua eh..(pantai bersih kowt)
hahaha 
tatawu la aku tmpt tu pangei ape
yg pasty tempat tu ramai sangat mat motor n kereta
uke da tgk sume tuh
ktowang pon bgerak blik
2lbeyh bwu smpai umah
wahh!
nantok tersangatsangat
:)

best dapat kenai n kuar nan dowank
ahahaha
(lwk abes yea)

No comments: