To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, May 14, 2011

K to the A to the W to the A to the N

Assalamualaikum & hai guys..






entry kali nieh nak cite pasai K.A.W.A.N ..kawan tu same dgn sahabat..sahabat tu same dgn member..hehe..tamaw mengarut lebih-lebih ari nieh..act,dekat hati sya ari nieh rase rindu sangat kat kekawan sya ..siyes ! rindu kot ..haha..ckang , kai , nazril , ayob , kecik &&& yg laen juge RINDU aihh...bile maw jumpe pon tataw .. sya engat lagi time group kte bsame..cett ! ayat ta boleh malam mlm nieh..haha..MLFC rite ? ..hey ladies ,mane itu semua MLFC pergi ha ? ..:(


Dear MLFC ,

sya engat lagi mase yg kite lalui ... ( act ,maseh lupe ape yg kite penah lalui ..hehe )...time tuh,kite baru abes pmr kan ? ..kan3..kite bkumpul dekat dewan kan ..pastu kite duduk sembang -sembang ..errmm..rse mcm nak bocor kan rhsie kaisyah ...hehe..pidoih , nazril, fifi , kaisyah , ckang ,ayob ,atiqah & amira ..ampa engat ag x semua nieh ? ..:) siyes ..sya rindu semua nieh ..rindu nak jmpe sume kekawan...rindu nak bgosip bsame ,rindu nak merepek melalut yg bukan -bukan ..rindu nak tgk wayang same -same ,rindu nak makan sekali ..tak lupe jge geng ape tah ...( lupe sudah ...) ade aishah ,hanisah , kecik , shing yee ,pah ...pastu ramai laarh... geng lelaki yg rawk habes ..arwah nizam ( al fatihah ...) ,jazmi ,azhim ,syed ..syahril ,shameer ,fikri ..haaaa ...ramai laa weh ..:) 

tu baru cite pasai kawan kat SMK Bukit Jambul yg tcinta ..blom lagi cite pasai geng MRSM Balik Pulau ...Ade ag yg still dok cntact ,even sya ta lme bkawan dgn korang ..sayang korang la weh ..haa! paling penting geng di Japan Malaysia Tech Inst..(JMTi)..sayang ampa la weh ..syahirah,pinat,ima,aqidah ,atikah &&& dak kelas ..& geng senior mekatronik :)


korang pikir sya da merepek eh ?..haha..sya nak tulis sume nye ..tapi tangan nieh haa..lambat sgt taip..haha..otak je laju create idea ..tangan dok tkedek-kedek ag nieh ..banyak laa act ,yg boleh di cite kan pasai kawan ...yg paling penting " sayangi sahabat anda " ...



~ kenangan terindah ~

fifi & kecik

mase form 5
otai smk bukit jambul rase nye 

mase prom night dekat hard rock penang
( me yg pakai bju bunga-bunga tu ):)

again at hard rock penang 

dekat queensbay
bersama ladies yg cun ohh ~ :)



kami K.A.W.A.N  

kat rumah tok arwah nizam dekat changlon
rindu yaw..
al fatihah

jmti ok
:)
L.O.V .E

Black & white
:)




teknologi kejuruteraan mekatronik 2B 

~ Ade tips untuk memilih sahabat ~

  • pilihlah sahabat yg suka mlindungi sahabatnya,dia adalah hiasan diri kita dan jika kita dalam kkurangan nafkah ,dia suka mencukupi keperluannya.
  • pilihlah seorang sahabat yg apabila engaku mghulurkan tangan untuk mberikan jasa baik atau bantuan mu ,dia suka menerima dgn rasa terharu ,jikalau ia melihat kebaikan yg ada padamu ,dia suka myebutnya .
  • pilihlah seorang sahabat yg apabila engaku mghulurkan tangan untuk mberikan jasa baik atau bantuan mu,dia suka menerima dgn rasa terharudan dianggap berguna dan jika ia mgetahui keburukan dirimu ia suka menutupinya.
  • pilihlah sahabat yg apabila engaku meminta sesuatu daripadanya,pasti ia mberi,jikalau engakau berdiam,dia mula menyapamu dulu dan jika ada sesuatu kesukaran dan kesedihan yg mnimpa dirimu ,dia suka membantu dan meringankan mu serta mghiburkan mu.
  • pilihlah sahabat yg jika engkau berkata,ia suka mbenarkan ucapan dan bukan selalu mepercayai nya saja.jikalau engkau mgemuka kan sesuatu persoalan yg berat,dia suka mgusahakannya dan jika engkau berselisih dengannya,dia suka mengalah untuk kepentinganmu..


        to tsf , i love you :)




ikhlas dari hati,

fifi natasya       

2 comments:

CikNuwairah said...

wahh..nama ceq ada la..huhu..
tsf..i luv u..auww2..=p..so sweet...

Fifi Natasya Mohd Nazlan said...

gahahahaahahaha~
sengal doe :P