To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Wednesday, December 21, 2011

aku taip apa aku suka

aku taip apa aku suka
sekarang aku tengah rajin nak menaip # bukan rajin , tapi sebab ada internet la aku boleh on9 . TERIMA KASIH TM  #

cupp cupp , aku rajin juga ye . sekarang tengah dalam proses menaip juga . nak buat NOSS . OH !
sila jangan buat muka tkejut kalau anda tatawu apa itu NOSS , sbb aku pon tatawu nk explain . aku bukan GOOGLE ye , so sila search :)  tadi dok mengadap fail noss aku . emmm . dengan erti kata lain TERsangat buruk , huduh . ya , sebab masih kosong tanpa penyeri dia . sekarang mood aku colourful
# tak percaya ? tengok gambar ni cepat



#yang ni la aku dok buat tadi


#nampak x ? , saja aku buat siap2 . senang skit nanti . ta kalut bagi cantik  dah nanti


#tadaaaa ! nie la , warna warni kan ? hehe . act , ta siap ag . 


cuti nie , aku gedik-gedik buat NOSS . tmasuk la NOSS sayang aku tu . gedik kan ? suka buli aku . dia dok gelak ah tu , untung-untung fail NOSS dia da cantik nanti . tak kira , aku nak buli juga . siap sedia la anda bila new year ni . HAHAHAAHA ~

# aku da ngantok . nanti sambung lagi . OKE , PAPAI .
nak pelok mok2 :)

# thanx pada orang-orang yg sudi baca apa aku tulis , sometimes benda yang aku tulis (NONSENSE) .haha

# thanx pada Tengku shaiful fazuan , yang suka membuli saya




#Thanx sayang , untuk mok2 , novel cantiknya si comot ( kau perli aku kan ) GRRR!
& KFC yg selalu kau belanja :) tetap ta gemok juga la . kasi makanan lain plak ye  

# aku pon da guna timeline , rasa mcm facebook da jadi KOSMO !
Rajin-rajin add la aku
fifi natasya

No comments: