To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Tuesday, December 20, 2011

apa perlu aku tulis

arghh ! aku penat ! penat sangat- sangat
ape ke susah sgt nak paham ni
sekarang la time aku free ,
nanti bila da start sem , tak sempat aku nak edit semua ni
haihh ! tak paham aku , baru nak bagi rajin , terus give up

" ni la ayat yg selalu diguna pakai oleh semua orang " tak gitu kekawan ?
kuikuikui
actually , hari ni aku baru je kemas-update-edit blog nie
cehh ! tak cun ? suka hati la ye .. huhu .. aku suka mcm ni , simple as simple plan , beautiful mcm akon , crazy mcm britney spears .
okey , tahap aku melalut sudah sampai ke kemuncak . korang tanya kenapa ? ask my friend la ohoii ~
aku dah lama sangat tak bcakap bnyk dgn kawan-kawan aku
rindu --'

bila boleh jumpa ? masing-masing bz kan ..
kalau on9 facebook , musti aku chat dgn depa
nak mcg mahai . hehe .. yola .. aku dah tukar no , dari maxis ke celcom
hampehhh ! ingat murah , lagi mahal ade la . pfhhh ~
tsf syg , cepat fikir , cmne nak jimat kan duet
*senang-senang pakai tepon rumah , dah lama ta bgayut guna tepon rumah .. wuhhuuu ~ *
cakap pasai tepon nie , mula la aku nak feel
*sedih*
henfon da ta mcm henfon , still ada rupa , tapi asyik dok hang ja .. rasa mcm dia soh cari pgganti , tapi
...... sayanggggg , dia sgguh bmakna bagi aku
henfon , plis jgn mrosak kan diri anda . saya sayang henfon saya !

ehem ehemm , sampai sini saja aku boleh melalut , aku buat entry ni pon , sbb ada orang nak baca
haha ! aku taw la aku ta reti nk bbhasa puisi , so tlg jgn kutuk belakang - belakang !

#korang amek masa yang lama untuk mengingati kebaikkan orang lain  


sekian untuk petang ni
harap maklum , pggunaan kata ganti diri telah dialih dari sopan ke ganas
sorry !
salam n have a nice day

No comments: