To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, January 14, 2012

berhenti berharap

aku rasa ni lagu sheila on 7 yang paling menyentuh perasaan . ya .perasaan aku seorang perempuan . seorang perempuan yang hati nya cepat tersentuh . tak percaya ? sila tanya kawan-kawan aku . boleh juga , tanya senior yang suka mgusik aku . kenapa aku mengada sangat ? cuba la tanya hati aku . kenapa cepat sangat tersentuh , kenapa mudah sangat terasa , kenapa sering sangat merajuk . kalau aku boleh , kuat kan hati aku , cekalkan hati aku , cuba buat hati aku kering sekeringnya . INSYAALLAH , maybe dah takde kot , perangai aku yang mudah sangat tersentuh .

errr , korang ingat aku terasa sebab percintaan ke ? sorry , sekarang aku bahagia dengan life aku . bahagia dengan apa yang aku ada . INSYAALLAH , kalau ada jodoh tak kemana . kalau sorang jauh , sorang dekat pon tape . kalau sekarang kita tak bercinta , mungkin nanti , percintaan kita akan lebih bahagia . kenapa ? sebab , perasaan pertama kali tu yang akan buat kita ingat semua nya . mcm sekarang , ape je yang bkait dengan " pertama kali " , mesti perasaan seronok tu ade kan ? . mcm tu juga , orang yg pertama kali bercinta .

boleh kot , stop pasai percintaan ? letih , sedih nak menaip nya . hurmmmm . orang cakap , tak baik mengeluh . tapi kadang-kadang kita perlu juga mengeluh. kenapa ? sebab banyak sangat cube memendam . apa yang kita nak , kadang-kadang tak dapat . kan ? aihhhhh . now , aku yang mengeluh . hope , satu hari nanti  akan tercapai apa yang aku impikan . INSYAALLAH .

aku rasa , mcm dah lari tajukkkkk ni . kan ? aku banyak intro kan ? sorry geng , banyak benda yang aku nk share . smpaikan kt post ni pon aku nak merepek . berhenti berharap . ada apa dengan tajuk lagu ni ?
lirik dia sangat menyentuh perasaan . kalau terdengar , mesti teringat kisah-kisah sedih .

sekarang , aku mula teringat dah . teringat , apa yang aku impikan TAK KESAMPAIAN .
#fullstop . good night

^^ satu hari nanti , kita akan berjaya dan dapatkan apa yang kita impikan . mungkin bukan sekarang . SATU hari nanti . INSYAALAH ^^


1.49 am
ikhlas dari hati ,
fifi natasya

No comments: