To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Monday, January 9, 2012

mood : bila aku taip , mcm dah terluah isi hati aku . blog kwn kedua selepas DIA di atas sana .^^

kalau diberi peluang , aku tanak siapa-siapa pon rosakkan hati aku .
terlalu penat sayangkan orang . dan yang pasti , aku tataw orang tu sayangkan aku atau tak . tataw sama ada dia betoi-betoi sayangkan aku atau tak . tapi tape , skrg kita mula dari bawah . mula dengan perlahan ye . mungkin satu hari nanti , hati kau akan terbuka untuk aku . bukan dia lagi . untuk aku ye . bukan untuk orang lain .
terima kasih , kalau kau betoi -betoi jaga hati aku  . tolong jangan sakitkan hati aku . aku tawu kau rimas dengan aku . kan sayang ? HEHE . sorry .

kalau diberikan peluang , bagi aku je ada dalam hati kau ye sayang .


9 januari 2012
11.55 pm

No comments: