To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Monday, February 6, 2012

jiwa apa eh aku ni ?



tempat : japan malaysia tech inst
kos : diploma teknologi kejuruteraan mekatronik
sem : 4
perasaan : blur . kenapa aku ada kat sini ? belom sedar lagi . pangg ! fine , aku da sedar .


pejam celik pejam celik , sekarang aku da sem 4 . maksud nya tahun kedua . oke , ta lebih - lebih baru ja diploma . insyaallah , kalau larat nak sambung lagik . tak penat ka ? err , agak laa . tapi kena jugak . kenapa ? sebab nak tambah kan beban . nak happykan hati mama n abah . dan nak banggakan mama n abah . boleh x terima jawapan tu ? hurmm . macam tak percaya ni . betoi ka sekarang aku tengah study kos yang aku tataw satu pon tentang dia . aku ta minat laa ! aku ta suka bab - bab keja laki ni . yaa ! aku memang ta suka . aku rasa macam ta sesuai ja .errr . pelik kan ? kenapa sekarang baru rasa mcm tu ? errr . masih tiada jawapan . adakah aku stress ? ya . adakah aku penat ? ya . adakah aku tbeban ? ya jugak .

tapi sekarang , aku boleh luahkan perasaan aku la . err .masih pelik ? sem ni banyak yang kena mggunakan seni . errr , bukan seni pertahankan diri . tapi seni dalam lukisan . da lama sangat aku ta mconteng . ta melukis . serius aku cakap , AKU PUAS bila aku melukis . rasa mcm ohh ! cantiknya lukisan aku , padahal budak darjah 1 pon boleh buat . oke tipu , darjah 4, 5 kot .

kenapa aku over di sini . biaq la . aku suka ! suka sangat . ya , suka buat keja yang aku suka . contoh nya menaip kat sini , bajet mcm penulisan aku comei bagai karya agung . siyes , aku suka tulis , lukis ayat yang jiwang karat . konon mcm artisan bagai , tapi hampeh . darah seni memang ta mgalir lgsung . aku suka menyanyi . tak percaya ? boleh kot tanya roomate aku , tapi hampeh sekali lagi aku memang ta bbakat . hihi .
aku suka melukis ? ya , suka . tapi mcm orang blur bila kna lukis benda yang jauh dari mata aku .

err. da habes aku menyerabutkan otak kat sini . susah kan bila tangan keras , hati konon mcam batu nak bfalsafah . waaa ~ nak jugak buat ayat comel .

oke la , gud night . salam maulidur rasul

No comments: