To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Sunday, June 24, 2012

ini kenangan saya :D


oyasuminasai . praktiks weh ! dengan kata lain , selamat malam . malam ni , tiba-tiba jari ni tgedik-gedik minta exercise . alaaa , marathon gituuuu beb . dengan seberapa pantas * ikot lirik lagu sheila on 7 plisss * , saya fifi natasya kembali update blog . agak lama ditinggai kan . errr , ini adalah hobi dimasa lapang ya , bukan sengaja create blog sebab uptodate la sangattttt .malam ni , tiba -tiba teringat zaman kanak-kanak . sekarang pon kanak-kanak juga . teheee * peace bro * 

okey okey fokus kepada tujuan utama . actually , aku teringat zaman kanak-kanak bilamasa tadi . JENG JENGGG JENGGGGG ! aku p bekelah dengan mokcik mokcik . mrangkap geng mama . itu haaa , mesyuarat tingkap tu lewwww ~ first time join sebab lapar . LAPAR faham ? sebab tu dengan penuh sopan ceq duduk bsimpuh . tipuuuuuu lettew . kuikuikui ;D pastu makan sambil dengar mokcik-mokcik mengata . opss , bsembang ye kawan-kawan . 

masa tengah makan tu , of coz la ada budak - budak kecik . auww auww sangat comel . makan tumpah sana sini . berlari bersama cawan di tangan . nak marah ? jangan laaa . dulu time kecik-kecik pon , kita pernah jadi mcm ni kan . yang cute miuttt tu haa , ada budak kecik ni , girl .. dia makan tepi boy . alaa , konon main kahwin kahwin . HAHAHAHA . teros aku gelak sambil dok bagitau kat mak aku . bahan kot untuk gelak , konon exercise mulot . comel sangat budak dua orang . dorang tak perasan yang semua mokcik dok tengok . tik tok tik tok . 1 minit . 2 minit . huarghhhhh ! budak laki yg kecik comel tu lari laju . HAHAAHAHAHA . malu la tuuuuu . dia dah perasan . teheeee ~

hai saya malu . oke bye ! 

sinopsis nya : dulu time kecik -kecik korang pon pernah main macam ni kan ? ek elehhhh . senyum konon mcam tak main eh .. ;D BEST KAN MASA JADI KECIK -KECIK ? bgaduh masa kecik perkara normal . dalam family  aku , dulu kami suka main wrestling . HEHEHE . ada gaya jadi penganti THE ROCK tak ? tak kenai ? booooo , tipuuuuuu kan .. dulu katil kat bilik parent aku la yang jadi mangsa keadaan . bila malam menjelma ,aicehhh .. tepat pukui 8 aku , abg aku , dgn adik laki aku . masok senyap - senyap , kunci pintu . apa lagiiiiiiii . wrestling BERMULA bebbbb . aku la selalu jadi mangsa . mentang-mentang aku kaum hawa yang lemah lagi ayu , aku di buli cukop . tak kasik can plak tu . ishhh , trok sungguh . bila aku dah start nangis , baru dorang offer . " kakak nak masok geng mana ? " HAHAHAHAHAHA . Sepppp , hi 5 bro ! aku terus jadi kuat . almaklum laa , aku geng dgn abg aku . abg aku kuat oOO . hehe . nampak - nampak ? kuasa air mata perempuan beb . last sekali , AKU LA JUARA  ... :D


bila dah besaq sikit , aku mula bcampuq dgn budak - budak yang dah upgrade . alaa , sekolah rendah mehhh . time tu seronok sgt , semua pakat tak malu * shy shy meow meow * . semua permainan kami main . memang bantai abeh la . game laki ka , perempuan ka . dua - dua pandai main . dulu main lompat getah . pfhhh ~ hebat - hebat semua kawan - kawan aku . dulu pilih kawan ikot lai lai li lai tam plom . ehh , ye ke ? haa . bunyik sama ja kannnn . kalau tangan ang hitam , ang geng dgn org hitam . TEHEEEE . peace ! pas main lompat getah , main plak polis entri . pehhhh ~ ni paling tak boleh blah , menyorok kalau boleh , jangan bagi jumpa sampai bila - bila . :D  

seronok kan bila ingat balik . tu la kenangan kita ada . sekarang pon best , tapi tak best macam zaman hingusan . teheeee . peace yaw ! :D 


* HARAP MAAF PKATAAN KASAR DIKELUARKAN UNTUK MENUNJUKKAN BETAPA BEST NYA KENANGAN TU * 

No comments: