To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, September 15, 2012

cuba untuk cool , tapi .....

kenapa bila malam ja , mood kita akan b'ubah - ubah ya ?
padahal , pagi petang tadi kita boleh ja mlalak tak ingat apa . bila malam ja . mood akan btukar jadi gundah gelana . errr , sorry ye . pnulisan aku agak lemah . anyway , malam ni , tiba-tiba nak tulis pasai orang yang ego . EGO ? paham .. bukan scooter tu ye . tapi sikap / perangai dan sewaktu dengannya . sorry again , kalau penulisan aku mbosankan . aku cuba untuk sampaikan apa yang terbuku di hati . kuikuikui . peace yeah ! .

bbalik kepada topik asal , ada soalan yang akan membuat serangan hendap dekat otak aku . err , tepu dah rasa nya ni . soalan pertama , siapa yang paling ego antara lelaki dan perempuan ni ? mnurut kajian aku , lelaki yang paling ego , tapi bila difikirkan balik , perempuan pon sama - sama ego . iye dak ? TAK PERCAYA ? sila tanya diri sendiri , anda lebih memahami diri anda . kuikuikui

soalan kedua nya , kira mcm virus yang mnular la soalan ego ni . apa yang kita dapat kalau kita EGO ?
adakah kerugian ? ataupun kejayaan yang BESAR ? errr , sila jawab dengan jujur . bagi aku , kalau kita mempunyai sikap yang tinggi , kdg2 ia akan mmakan diri sendiri . betoi and serius .tade la plak , aku tengok kejayaan disebaliknya . err , tambah-tambah bila ada kena mengena dengan perasaan kan .kan ? KAN ? heee :)

soalan seterusnya , adakah ego itu membuatkan diri anda tampak COOL , konon anda la mempuayai hati yang keras ibarat batu . errrr , tak COOL pon beb . nampak menyampah bila anda ego pada situasi yang tade kena mengena untuk mnunjukkan sikap/perangai EGO anda itu .

rasa nya , sampai sini saja penulisan aku .err , dapat A tak ?
hee , oyasuminasai :)

No comments: