To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Wednesday, October 10, 2012

#GREATtimewithaloitofassignment

otak aku berpinar - pinar .
ini penangan kerja yang tertangguh .
amik kau fifi natasya
semalam mbuta lama sangat .
alasan letihhh .
ahh , sengaja nak lengahkan masa .

oh , aku lapar jugak .
sebab tu otak aku jammed .
err , BOLEH MACAM TU ?
i need nasi .
orang malaysia suka makan nasi .
saya sayang malaysia .
apa motif ?
Saya lapar ,saya perlukan nasi .

lupa , kelas aku start pagi .
tepat pukul 8.30 rasanya .
dan sekarang , aku tak tidow .
tau betapa mengantuk nya aku ?
damnnn .
better sleep , or u will look like a vampire .
uhmm ? tapi vampire comel kan ?

dan sekarang , ayuh .
solat subuh ;D
Wwaaa , hahahaha .
awai kan fifi natasya bangun errrr .
hari ini .

okey bye .
selamat pagi wahai si cantik jelita dan si kacak !
senyum la , tambah comel nanti . :)


No comments: