To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, November 10, 2012

problem anyway T.T

berserah . itu jalan terakhir apabila kita dah berusaha .
insyaallah , hanya allah swt yang mampu menolong kita .
once kita dah berusaha bersungguh-sungguh tawakal saja jalan terakhirnya .

macam cerita aku .
hidup aku umpama roda yang berputar .
sekejap aku dibawah , sekejap aku diatas .
bila aku diatas , aku mengecap kebahagian yang tidak terhingga .
dan bila aku berada dibawah , kesedihan yang menyelubungi hidup aku .
bukan aku merungut dengan jalan cerita hidup aku .
tapi aku sekarang tengah kuat untuk memandang kehadapan , melupakan apa itu kesedihan .

dan aku bukan jua manusia yang kebal bak besi , kuat seperti badang umpama tiada perasaan .
bohong juga aku kata aku tidak sedih dengan perjalanan hidup aku .
setiap titis air mata aku penuh dengan cerita sedih .
sekiranya aku mempunyai akal untuk mencipta suara untuk airmata aku ,
yakin lah 1001 cerita bakal keluar .

maaf . aku masih kuat untuk menceritakan kesedihan aku .
aku lupa siapa kawan sedih aku . yang ada hanya kawan gembira aku .
perlu kah aku mencari siapa aku perlu cerita ?
tidak bukan .
fifi natasya masih seorang gadis yang kuat , tabah .
insyaallah , ketabahan nya masih ada dalam diri .
maaf andai aku merosakkan hati aku dengan pendam segalanya .
sakit bukan ?

aku pon manusia biasa , kadang -kadang aku fikir
ada tidak orang yang hadapi masalah macam aku ?
hmm . life must go on .


No comments: