To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Wednesday, January 30, 2013

sains :*



" makin meningkat umur , makin berkurang orang dalam rumah "


itu hipotesis sains yang bakal membuatkan cikgu mengamuk balik asid . ngeh ngeh =x
maaf cikgu , sekian lama meninggal kan sekolah rendah , terus rasa macam kanak kanak yang baru kenal apa itu matahari . eh , takde kena mengena cuma nak bseloka dimalam hari , membuat hati terhibur , mengenang nasib diri yang kesepian ini . selalu boleh juga bersembang . ini tidak . ARGHH !

takde benda nak tulis dah .
cuma nak bagitau .
aku rindu adik - adik and abang aku .
apahal semua orang jauh ni ?
sunyi tahu tak .

ikhlas dari hati ,
i MISS 'em


No comments: