To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, January 19, 2013

taknak tulis tajuk apa . baca diam - diam

hari ni aku perhati .
aku fikir kejap .
kenapa aku rasa macam tadak life ni ?
salah kerja ?
bukan bukan .
salah aku ka ?
bukan bukan .
sapa ja yang nak mengaku salah sendiri .
iya dok ?
bukan bukan .

semalam aku rancang , ingat nak simpan duit lagi .
simpan kat tempat yang selamat . bukan kat bank , tapi kat mama . wuahaha . ranap ranap .
'bagus bagus , nanti boleh beli peti ais baru '
nampak permainan di situ . mama punya pasai kan , apa pon boleh .

hari ni mama baik hati , tak kejut aku pon . selalu bising bising suruh aku bangun . eh , hari ni diam je . tape , aku macam seronok teruja . sambung tidow balik walaupun aku dah bangun awal . kambing betui , ade ke patut aku ingat hari ni aku kerja . sambung balik , lepas tu mama hilang . keluar bersama rakan nya . tghari baru balik . tape lagi , mungkin mama lupa . dirumah ada perut - perut yang kelaparan . lagipun hari abang aku nak balik kem dah . mesti la mama nak masak sedap sedap . iye dak ? tapi pelik lagi . mama aku ta balik rumah lagi . masih berseronok mbeli blahh lettew .

kui 1 , baru mama aku balik . mama aku suruh masak nasi ja . NAMPAK PERKATAAN JA tu ? faham bukan . lauk da beli lettewww .
 -.- aku ni da buat spagetti ala-ala seafoody bhai .
takpe , relax , cool . padahal remuk pilu da ni . sapa nak makan ?

ah , aku tade mood nak cakap pasai makan .
nak meratap indah plak .
sayonara .


p/s : hari ni birthday mama . HAPPY BIRTHDAY and sila la gembira selalu walaupun busy meguruskan anak-anaknya yang manja mengalahkan budak kecik . padahal semua umo da masuk belasan puluhan . hikhikhik . WA TA MAIN LA , CIUM CIUM BAGAI . wa nak bagi kejayaan kat mummy wa . harap mummy wa happy and bangga dengan anak-anak dia . muehehe . peace !

untuk nabile nabila nabilo and selanjutnya . sila la balik ke rumah . wa masak spagetti tadak sapa nak makan -.-