To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Tuesday, February 19, 2013

aku okay je la :')




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ

assalamualaikum dan selamat petang sikacak dan sicantik yang singgah di blog gua . 
hari ni , kerja seperti biasa  untuk makluman orang yang baca , 
gua sedang menjalani OJT atau dikenali praktikal . 
gampang bukan ayat gua ? 
hari ni lebih ganas sikit mukhadimah gua , 
sebab nanti klimaks gua buat ayat tangkap leleh punya . muehehehe ;D 

Hari ni , kerja tak banyak . sampaikan aku boleh layan youtube . hehe . maaf maaf kalau admin tau . jenuh . pakat lepas ni youtube kna block . kalau semut ada depan aku dah lama aku skodeng apa depa dok buat . gila bosan weh . dengan kakak-kakak yang kerja kat situ aku boleh dok kacau . maafkan gua . >.<

ahhh sudah . mula aku nk cerita dari A- Z . 
tadi baca satu artikel ni . 
lupa nk amek link dia . 
ayat dia macam ni 
" tak semestinya kalau kita sendirian , kita akan sunyi . dan kita tak pernah sendirian . diatas sana sentiasa ada dengan kita "
lebih kurang macam ni ah ayat dia . 
dan sekali aku nak bagitau . 
actually , aku dapat idea nak tulis ni . 
yang ini . 
ini dan ini . mohon baca :D


andai masa boleh diputarkan . 
akan ku lari jauh bersama impian . 
tak perlu lagi hidup dalam kepuraan . 
mencari apa itu kebenaran . 

jika kebenaran telah kukecap . 
mungkin juga kepedihan kuterima . 
benar bukan ?
apa aku rasa , kau patut rasa . 
pahit aku telan , pahit juga kau perlu rasa . 
kata sayang bukan ? 
mana perginya itu . 

aku rela sendirian . 
malas mahu memikirkan lagakmu . 
tak punya hati dan perasaan . 
masih belum puas menayang sikapmu itu . 

dan jangan kata aku sendirian .
aku tak pernah sendirian . 
dimana aku , disitu dia . 
dia . diatas sana ^^






No comments: