To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Sunday, February 17, 2013

cintakah ini bila awak disana dan saya disini ?



Assalamualaikum  AWAK . 
saya tahu awak tak buka langsung blog saya ni . 
saya tahu awak da remove saya dari segala bendaalah yang boleh buat saya nampak awak . 
saya tahu awak lebih berteknologi tinggi berbanding dengan saya . 

dan sekarang saya nak tahu ,
kenapa awak rajin stalk saya dengan inbox difacebook bagai . 
kenapa perlu wassap saya setiap masa ? 
kenapa perlu mencari saya d iviber , tango , skype dan sekian yang lain . 
kenapa awak ?

oh ,saya baru tahu awak balik malaysia . 
dan awak nak balik ke tempat awak 22hb ni kan ?
dan saya baru tahu yang awak sebenarnya nak keluar dengan saya . 
kenapa awak ?

kenapa lepas awak buang saya ?
kenapa lepas awak hilangkan diri ?
kenapa sekarang awak ?

oh , lupa pula saya . 
awak busy study . 
busy dengan segalanya tentang pelajaran awak . 
saya minta maaf , dulu kerap juga saya kacau awak . 
eh eh , tak . sama-sama kacau . 

dan sekarang ni , 
saya tak nak awak kacau saya , 
cukup la dulu awak dah hilang . 
tinggalkan saya yang masih pegang janji awak . 
mana awak selama itu ? 
selama saya masih bodoh pegang janji awak tu . 

dan tolong jangan kacau saya . 
tolong jangan serabutkan hati , otak saya yang akan ingatkan awak . 
dan sila pergi jauh . 
saya dah lupa siapa saya pada awak . 
dan saya rasa awak pon tahu kenapa saya macam ni . 
cinta kah ini bila awak disana , saya disini ? 
kalau ada jodoh , kita jumpa ye .
I'M SORRY . 

trully , orKED 
^^

No comments: