To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Monday, February 11, 2013

mari aku cerita .



mari aku bercerita .
kisah kau dan aku .
yang punya perbezaan .
tapi aku dan kau tetap sama .
manusia yang punya hati satu .

mana mungkin kau yang teristimewa .
bila aku disamping kau .
masih menjadi penemanmu dikala kau kesedihan .
bila aku kesedihan kau hilang dimana .

mana mungkin kau yang teristimewa .
saat aku berada disamping kau .
masih kau tanya apa yang menjadi kegemaranku .
lupa ye ?
bila aku tak lagi menjawab , kau pantas meneka aku merajuk hati .
dalam diam aku tersenyum .
senyum bukan dengan usikkan kau .
tapi senyum memikirkan kau yang masih melayan aku bagai anak kecil .

mana mungkin kau yang teristimewa
saat aku hilang sebentar .
mencari dimana arah tuju kita sebenar .
dan kau .
hilang juga .
mencari pengganti aku .

itu perbezaan aku dan kau .
:')


No comments: