To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Thursday, February 21, 2013

rindunya T.T






Waheeda Zolkifli weyhh jom netballll , xsyox la xdak ampaaaa . huhu

i got an emel from facebook this morning . 
see , and right now i miss netball so much . 
then , petang tadi dapat text dari junior , 
sme jge . ajak main netball . 
next week dorang ada friendly . 
and now , korang baru bgtau gua , 
ish ish . 
T.T

terimbau kembali zaman start main netball . 
korang ingat aku hingin sangat ke nak main netball ni ?
aku terpaksa okayy . dipaksa . dan sangat terpaksa time tu . 
kenapa ?
satu alasan yang cikgu netball tu guna . 
aku ingat lagi beb . 
"u'll semua player handball , and mesti korang tahu mcm mne nak passing bola kan ? "
lerr . tu je ? lps tu , apahal yang cri aku dlm kelas . dah kata kan tanak main . tanak la cikgu >.<
cikgu garang sangatttt . saya takut . da la netball tu main pon aku ta reti . 
haa ! tu presepsi aku dkt sukan netball . 
aku memang benci gila weh . semua budak netball , lembut lembut je . 
walhal aku ganas , ganas kot . siap hentam bola handball kt muka keeper . hiks hiks ! 

bbalik pada topik netball . 
first day tu , cikgu netball buat selection . 
aku kan time tu kecik cili padi . main plak lincah sangat . 
alih alih , cikgu tu tarik tangan aku then put me aside . aside okay . mcm kena kick dri padang hokayyyy . 
ohh , then baru aku faham . cikgu amek aku jadi kapten . hikhiks . 
tgk , tak pasal2 nak amek aku as a captain . aku main pon tak lagi . 
lepas main2 , selection semua . aku dapat la posisi aku . 
WA . as known as wing attack . 
lerr -.- 
tah pape je en . mcm tak penting . 
last last , baru aku tau . 
WA function dia dapatkan bola semua tu . 
oh , kira gua bkn gadis gadis padang la kan . kira mcm kna braksi hebat la kan . hakhak ! haktuihh betoi . 
petang tu , kitorang budak yang tpilih ni , balik . mse balik tu , mulut memang tkumat kamit myumpah seranah cikgu tu . 
bayangkan la , dok herdik kitorang yg tak reti main netball . 
aku rasa aku paling dasyat kot kena marah . hakhakhak ;D 
itu zaman sekolah rendah . 
and aku ingat lagi , masa aku dapat untuk wakil negeri , cikgu netball aku tak lepas aku pergi . 
kedekut betoi . rupe nye , dia tanak aku skip kelas . kan nak UPSR . 
btw , thanks cikgu intan n yusmiana . 
cikgu dah buat hati saya melekat dkt netball . 
saya skrg ni lebihkan netball dri sukan lain . 
and saya da mula sayangkan netball mcm sygkan diri saya . 
saya ingat lagi saya pernah nangis msa cikgu tengking saya . 
-.- sampai hati cikgu . takut titee . hehkhek . 

netball netball dan netball . 
time aku kat sekolah menengah pon , aku still main netball . 
sayangnya aku kat netball smpai skrg . dkt JMTi pon aku still main .
rindu nya nak main netball . 
nak jadi ref , nak jdi cikgu . hehehe ;D

TO all girl yang masih aktif dengan netball . 
ayuhh , semangat . ;D
MAIN SAMPAI JOHAN OKAYYYYY . 
johannnn okay , bukan johan raja lawak .

cc: netball SK sungai ara , SMK bukit jambul , mrsm BP , JMTI . 




No comments: