To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, March 16, 2013

hai , SAHABAT :)




mungkin jauh jarak kita . 
perbezaannya juga mungkin sama . 
aku dan kamu punya pendapat 
tapi malang tidak sependapat . 

bila aku mula bicara 
engkau diam bersahaja . 
dan bila engkau bicara 
aku jeling sahaja . 

mungkin kita kenal lama . 
dan lebih lama berkawan sahaja . 
mungkin tiada yang istimewa . 
tapi bagi aku . 
kau sahabat istimewa . 

dalam diam aku memendam rasa . 
tanda kasih tanda sayang . 
mohon kamu maafkan aku . 
andai aku berbuat salah . 

dan anggap saja aku sahabat 
tidak lebih tidak kurang . 
kerna aku selesa begitu . 
lebih rela dianggap sahabat . 

hai sahabat . 
:D


 " aku tuliskan kamu lagu itu . 
untuk kamu dari sang bayu . 
buih buih ukir senyuman 
agar kamu gembira selalu " 
                                                                                ♥

fifi natasya 


No comments: