To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Sunday, March 10, 2013

#perasaan



" hey , kenapa engkau masih mahukan dia ?
apa kau buta ? atau pura-pura suka ? "

annoyingnya aku rasa bila aku tulis entry pasai perasaan cinta . mohon mengerti diluar sana . 
perasaan ini banyaknya . pelbagai . mohon jangan salah erti dan keep asking  r u in relay with somebody ?
 -.-

perasaan . mari aku terangkan dari segi bahasa mahupon syarak . muehehe :3
okay , bagi aku . perasaan ni ada banyak , contoh perasaan suka , sedih , gembira , duka , sayang , cinta , kasih , tade mood errr errrr . sambung la sendiri . 

hari ni , telinga aku asyik dengar lagu yang sama dari aku bangun sampai la nak terlelap semula . i mean tido . 
150 juta . why why why ? 

kenapa aku perlu ulang banyak kali , and keep it repeat sampai aku dah boleh terhafal lirik ni ha ? 

mari berfikir , kenapa aku dah suka and jatuh cinta dkt lagu ni . 
oyasuminasai ^^




No comments: