To handle yourself , use your head , to handle others , use your heart

Saturday, April 6, 2013

perkara menarik tentang ibu saya



: perkara menarik tentang ibu saya .


eh , gua panggil mama . hi mama !

mama gua nama fatimah . orangnya kecil comel segak bergaya walaupun umor sudah setengah abad mungkin  . ape eh gua nak cerita tentang mama gua . terlampau banyak sangat ni . tapi yang paling gua sure pasai mama gua . mama gua akan kalut gila bila ada sesuatu benda tu berkaitan dengan anak - anaknya .
mama gua tahap caring abeh laaa . percaya la cakap gua . mama gua sanggup berhujan panas , redah segalanya untuk penuhi segala hajat anaknya . oh ini , bukan untuk gua . sebab gua sekarang berada dirumah . so , gua agak dianaktirikan . sobs sobs T.T ekekeke , merlawok beb .

sekarang ni , abang gua ada dekat negori sembilan . adik lelaki gua ijan ada dekat politeknik . and adik last gua , ada dekat st george . semuanya jauh dari pandangan , sebab tu mama gua caring abeh dekat dorang . jeles beb . jeles beb . hiks ! tapi gua tak kisah la , sebab gua selalu sangat ada dekat rumah . apa gua nak , gua dapatkan sendiri .

alaa , gua taktau nak cerita apa . sebab benda macam ni kena tengok depan mata . nanti gua nak buat video la . hiks ! okay la . nanti gua sambung lain .

sayonara :')

No comments: